måndag 4 februari 2013

Dylusions baksida

När jag gjorde Art Journalingsidan som jag bloggade i lördags, så mistade jag på en sida och sen vek jag ihop sidorna så att och tryckte med en hushållspappersrulle. Detta för att det ska bli färg på båda sidorna i ett uppslag. "Problemet" då är att det blir ganska mkt färg som rinner bort från sidan, och då jag trycker med rullen så blir det en massa färg på den som runnit ut på kanterna och det råkade jag smeta ut på den sidan jag tryckte på (Gick det där att förstå?).


Efter att jag råkat smeta ut färgen, så kladdade jag vidare och titta vilken läcker bakgrund det blev. Väldigt dramatisk! :)

Det turkosa, blåa och svarta är från då jag stämplat med maskerna med den färg som blir kvar ovanpå masken då jag mistat genom den. Även detta var svårt att förklara...


Så här såg det ut på baksidan av den högra sidan.... Snyggt rinnande! :)


Som jag skrev i lördags, så kan jag knappt vänta på alla nya Dylusionsprodukter som snart kommer ut i butik. Iiiii! :D Den vita misten och siluettmaskerna och klänningsstämplarna måste jag köpa! :)

Här är en video där Dyan Revalery visar upp sina nya produkter och demar lite hur hon skapar. Mys! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar