söndag 18 november 2012

the Twilight saga

I tisdags var jag iväg på en sak som jag väntat på i ett år... Det var en sjukt sannslös underbar upplevelse. Tänk er 700 pers som gillar samma sak som dig, samlade i en biosalong i över 12 timmar.

Jag pratar om Twilight Marathon.


Den sista filmen hade premiär strax efter midnatt, och den var Grym!!!

Kan tillägga att troligen alla av dess 700 pers har läst böckerna minst en gång och vet hur filmen ska sluta. Trodde vi... hela biosalongen skrek rakt ut av chock vid flera tillfällen i slutet av filmen, tårarna rann och jag skakade... helt sannslöst! WOW!!! 

Även om jag är ett stort fan av Twilight, så kan jag se humorn i skämten om Twilight... och det finns många.


Den nästa filmen jag tänkte visa er är en flört med 80-talets dataspel och Twilight. Jag skrattade gott, och det märks att den är gjord med kärlek till Twilight och kunskap om storyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar