tisdag 16 oktober 2012

I love creativity

Ikväll pågår en snabbutmaning i Scrapptorgets FödelsedagsCyber Crop.

Den går ut på att man måste ha med 3 av allting man använde på sitt alster. En väldigt svår utmaning visade det sig.... 


Men jag fick till en sida som jag blev nöjd med, även om jag gärna skulle ha velat använda några saker till...

Jag använde mig av:

Tre olika distress ink pads - Broken China, Spiced Marmalade, Worn Lipstick
Tre olika pennor - scarlet lime svart, Big Pit Pen walnut brown och Deep scarlet red.
Tre olika masker - Chevron, Mini Blazonry, Mini Frag Flower
Tre ord - I love Creativity
Tre hjärtan
Tre strukturstämplar - She art, Graffiti, chicken wire

Jag filmade även när jag gjorde denna AJ sida... så om ett tag får ni se den filmen...

4 kommentarer:

  1. Härlig! Tack för att du deltar i Scrapptorgets CC.

    SvaraRadera
  2. Kul att du provade den tekniken. Ser fram emot den filmen.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig AJ-sida!! Älskar färgerna och mönstrena!

    Tack för att du är med och skapar i Scrapptorgets CC!

    SvaraRadera
  4. Oh, så mycket färg! Man blir alldeles glad! Jättefin tolkning av utmaningen!

    SvaraRadera