söndag 8 juli 2012

Nicki Minaj - Super Bass

Dessa två filmer får mig verkligen på bra humör, och det vill jag dela med mig till er. :)


Först en film då två små tjejer sjunger en låt från sin idol - Niki Manaj, och låten Super Bass. Jag älskar inlevelsen och att den ena tjejen verkligen kan hela texten (....även om texten inte riktigt hörs...). Och hon kan ju sjunga också!

Det var min bonus-brorsdotter, Emma, som visa mig denna video. Tack för tipset! :)


Här är ett klipp då samma tjejer får träffa sin idol på Ellen DeGeneres Show. Den mörkhåriga tjejen blir sååååå glad. Och är inte ett dugg nervös för att sjunga med sin idol.

Visst bli man glad av deras glädje?! :)


Jag lägger med originalet med videon från Nicki Minaj också. Snygg och cool video!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar