torsdag 10 maj 2012

Precision

Här kommer en layout om mina kära mostrar, då de byter blöja på ett av barnbarnen. :)



Nog för att dessa två har vanan inne på blöjbyten, men ibland kan saker och ting bli mer komplicerade än vad de är… :)

Bild lånad av Swescrap.

Denna layout gjordes till en scraplift på Swe-bloggen för några månader sedan. Vi skulle inspireras av och lifta den duktiga Willea.  Hon skapar härligt romantiska alster, med mkt blommor.


Jag inspirerades av dollisen (kakservetten), de fyra fotona, blomrankan och titeln. Är särskilt nöjd över hur jag lyckades med titeln. Fyndigt, va? :)


Även på denna layout har jag sprayat med en rosa mist på ett ljusrosa cardstock. Tänkte inte på att jag gjort det på två layouter nu, men…. Det blir ju en så läcker effekt. :)

Jag mistade på en stor kakservett, sen använde jag en storlek mindre (av samma kakservett) bakom fotona.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar