måndag 19 december 2011

Julkort

Jag fick en beställning på några julkort av min svägerskas moster. Hon hade även köpt lite band, cardstock och några mönstrade papper som jag kunde använda till julkorten. Några papper var mer lättjobbade än andra och det var riktigt roligt att göra kort. :)

Det första blev ett enkelt kort, med en utklipp tomte, en lånad God Jul-stämpel och glitterlim - lite stiligt, tycker jag. (Den turkosa kanten är ett örngott som jag fotade på... :)

Nästa kort sprayade jag på med lite grön mist, knöt ett band runt och blingade med lite glitterlim. Och ännu en lånad stämpel. (Tack! :)

Ett av papprena som mostern hade köpt hade jättefina juliga detaljer, och de passade perfekt att klippa ut och använda på ett kort. Denna gång ett stående. Fint, va? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar