onsdag 21 december 2011

Fler julkort

Här kommer några till julkort som jag gjorde på beställning. Alla korten är gjorda på samma bas. Jag delade ett cardstock i 3 delar - då blir det ett julkort som får plats i ett vanligt kuvert. Smidigt! :)

Ett stående, med utklippta detaljer, en söt rosett av ett band, lite glitterlim och en till lånad stämpel. Tack för lånet!

Fler utklippta detaljer, och glitterlim. :) När jag gör dessa veckade band, så sätter jag dubbelhäftande tejp längs hela längden på bandet - det gör det lite enklare.

På det sisa kortet sprayade jag grön mist över en honey comb-mask.

Jag höll julkorten ganska enkla, men jag tyckte om den stilen - det blir lite stämningsfullt. :)

1 kommentar:

  1. God fortsättning.
    Vilka fantastiska julkort!
    Vill verkligen inte stressa dig i juletiden men ville bara påminna dig om din etapp i pysselstafetten. Men som sagt, ingen stress.
    Ha en fin dag.
    //Jonna d

    SvaraRadera