tisdag 1 november 2011

GästDTpaket - November

Nu har jag fått mitt första GästDTpaket från Designat. Kul! :)

Det var med en massa härlig papper från Crate Paper - serien Farmhouse.

Av någon anledning så tycker jag ofta bättre om baksidorna på papprena. Vi får se vilken sida det blir att jag scrappar med. Visst är det underbara färger?

Tänk på att Crate har lagt till en bård längst ner på sina papper, som Sassafras brukar ha, som man kan klippa ut och matcha snyggt med papprena. Smart idé!

Sen skickade söta Camilla från Designat också med lite dekorationer (Stickers från Crate - Random Collection, Chipboard-fjäril från ScrapFX, Bling från Zva Creative, några chipboardmoln, knappar, tejp, spets och en söt cupcakeberlock) och bokstäver (Tiny Type från Cosmo Cricket).

Nu ska här skapas! :) Håll koll i Designats blogg, så dyker mina alster upp där så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar