söndag 11 september 2011

Stå på dig

Den sista....

Cybercrop - Inspireras av designats bloggheader.


Så här kommer då mitt sista bidrag till Designats Cyber Crop.

En layout om mig själv. Ett härlig foto som min syrra tog i somras, som jag faktiskt är nöjd med och en peppning till mig själv. :)

Denna bakgrund har jag färgat själv. Ni kommer väl ihåg när jag berättade om det i ett tidigare inlägg? Om inte kan jag berätta att det är ett papper från Pink Paisle, som har resist-material i sig. Det innebär att färg, mist och stämpeldynor inte fastnar på vissa delar av papperet. Här har jag använt mig av en mask (som jag lånad av Carina Å - tack! :) och distress i färgen: Broken China.















Så nu är det bara att hålla alla fingrar och tår jag har på att detta leder till nått positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar