tisdag 6 september 2011

1:a försöket

Mitt tredje bidrag till Designats Cyber Crop:

Så här lyder utmaningen:

Cybercrop - Kombinationen
I den här tävlingen ska du använda följande saker på ditt alster:

* mist
* spets
* något sytt
* pearlmaker eller liknande ( annat märke eller stickles)
* titel med flera olika fonter och pearlmaker

Utöver sakerna på listan väljer du själv vad du vill ha med, men dessa måste vara med!

Jag skar ut snöflingor med cuttlebuggen, och sprayade med en hemmagjord mist gjord på blå akrylfärg och vatten. Sen skissade jag i konturerna på snöflingorna och kladdade i lite stickles. Jag har sytt fast några snöflingor i filt, och två tumvantar. Titeln (i olika fonter) fick lite pearlmaker på sig, som ska likna snö.

Fotot är taget i vår fjällstuga, då jag gjorde 1:a försöket på skidor. Jag var nyss fyllda 2 år och det var påsken 1981. Sen detta foto togs har jag åkt mkt skidor och älskar det fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar