onsdag 10 augusti 2011

Vänner

Det pågår en tävling hos Swescrap. Man ska inspireras av någon av deras skisser, liftar eller teknikutmaningar och skicka in dem senast söndag, 13 aug.

Jag har inspirerats av skissen för v.27.

Ett härligt foto på mig och mina vänner från midsommar 2010.

Jag har följt skissen ganska rakt av, som ni kan se. Det var en bra skiss, känns som att jag kommer att använda den igen. De flesta papprena är från October Afternoon, jag gillar deras färger. Färgglada, men ändå lugna.

Skissen har en vimpel med på layouten, jag bytte ut den mot en blomranka. Försökte efterlikna en midsommarkrans. Det är roligt med blommor, har jag märkt. :)

När jag tycker om ett papper väldigt mkt - som i det här fallet. :) Så brukar jag klippa ut den del som ligger bakom fotot. Då kan det se ut så här på baksidan av layouten...

1 kommentar: