lördag 6 augusti 2011

En stund för dig själv

Förra veckan var jag på släktträff. Min ingifta moster fyllde jämt i våras och nu drog hon ihop släkten för att fira lite. Det är alltid så härligt att träffa släkten, många fattades men vi som var där hade det jättetrevligt. :)

Och om man ska hem till någon så är det ju trevligt att ta med sig en lite sak....

Jag gjorde en repris på presenten som syrran fick i juni. Jag slog in en chokladkaka i cardstock och dekorerade lite. Det blev uppskattat. :)

Måste göra flera sådana, så att man har ett litet lager hemma... och så skulle ju syrran få några till också.

Som ni ser så var jag lite sen med att foto... fotar i bilen på väg till släktträffen. :)

1 kommentar:

  1. "En stund för dig själv" skulle även vara en fin inslagning av en bok. Fast choklad är ju största favoriten! =) /L

    SvaraRadera