fredag 4 mars 2011

Utlottningar

Jag tänkte prova lyckan i några utlottningar som pågår runt om i bloggvärlden. :D

Maria på bloggen: www.maria-ostbagen.blogspot.com firar att det har blivit plusgrader. En anledning god som någon, och det verkar ju hålla i sig - här i Stockholm regnade det idag.

Pysselkiisen på bloggen: www.pysselkiisen.blogspot.com lottar ut en massa fina vinster. Hon har även fina mönster til salu och några som är gratis. Jag är sugen på hennes häst-mönster.

Cecilia på bloggen: http://cottoncandycrochet.blogspot.com firar att hon haft över 10.000 besökare på sin blogg. Det är stort, tycker jag, som precis startat min blogg. Jag har dock kommit över 500 besök - KUL! :D Känns som att det är en bit kvar till 10.000 st.


HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar