tisdag 8 mars 2011

Mössor i julkapp

Det blev väldigt många mössor som julklappar ifjol. Och även en del annat virkat och pysslat. . .

Två tjejkompisar, Laura o Vendela, fick varsin - med lite olika färger och randning, för att matcha deras vinterjackor.















Två kusinbarn fick också varsin - mkt nöjda. Johanna fick en liknande som tjejerna ovan med häng bak, och Emrik fick en mer "figursydd" med broderat namn på. Vad jag har hört så används de flitigt. :)

Dessa mössor kan jag virka på beställning, om du vill ha en själv eller ge bort till någon. Jag tar 200kr för en mössa virkad i akrylgarn och 300kr för en som virkas i ull. Maila mig gärna på onnebysnabela hotmailpunktcom om du är sugen på en! :D

1 kommentar:

  1. Åhh, så mycket det har hänt i bloggen de senaste veckor!! Gillar verkligen kombinationen scrap-virk-pärlor! Mycket inspirerande och det kliar i fingrarna på mig! Gillar mycket den söta pingvinen som du virkat! Kram och vi hörs inför nästa vecka!

    SvaraRadera