tisdag 29 mars 2011

Ännu fler utlottningar

Har hittat några fler utlottningar! Klart jag måste vara med :)

Maria har med sin blogg: fjuktensamigurumi.blogspot.com nått fantastiska 10000 besökare. Känner att jag har en bit dit, men jag kämpar på. :) Hon tänkte fira detta med att lotta ut fem finfina priser! Vinnarna för välja fritt bland hennes mönstersamling - och det skulle jag verkligen vilja göra! Så mkt fint som hon har gjort. Bland annat kan man vinna mönster och garn till dessa söta figurer, Little Doggy Boo and Belle.

t o m 31/3

Rimna som scrappar så underbara layouter, har en stor blogcandy på sin blogg: rimna.blogspot.com. Den ser så smaskig ut och jag vill gärna sätta tänderna i den, eller kanske mina kreativa händer. :)

t o m 29/3 kl 18.00

Och sist, men absolut inte minst så lottar Sandra på bloggen: garnogott.blogspot.com ut sin nya bok! Den vill jag verkligen ha! Tänkte köpa den, men jag gör ett försök med det här först. Det finns så mkt i den som jag vill virka. Hon lever verkligen min dröm - då hon fått ge ut en virkbok.

t o m 16/4

Håll era tummar blåa för mig! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar