torsdag 3 februari 2011

TäbyTräff den 10:e februari

Nästa torsdag, om en vecka, den 10 februari är det scrapträff i Täby. Det brukar vara Meri som ordnar dessa, men nu i vår tar jag över då hon pluggar till Make up-artist (Kämpa på, tjejen! :).

Vi brukar ses i Myrängs skolan i Gribbylund vid cirka 17.30 och håller på till 22.30. Det kostar 50kr för träff och fika. Det brukar vara ett trevligt och kreativt gäng som ses 1 gång per månad.

Är du sugen på att komma och scrappa med oss, så hör gärna av dig till mig på min mail:
o n n e b y(utan mellanslag)snabela hotmailpunktcom.

The more the merrier!

1 kommentar:

  1. Tack för de peppande ord och för att du länkade mig :)
    Hoppas det blir några stycken som blir sugna och kan komma för att det har blivit en sådan rolig "tradition", tycker jag!
    Åh, juste, superfint med fjärilerna förresten!

    SvaraRadera