onsdag 2 februari 2011

Scrapträff hos Stella

För snart en vecka sedan var det årets första scrapträff hos Stella i Upplands Väsby. Det är alltid lika trevligt att åka dit. Kreativiteten flödar och det blir mkt skratt och snack. På denna träff lyckades jag till och med bli färdig med en LO! För min del kan jag säga att det var bra jobbat, men då hade jag å andra sidan förberett lite. Det tar rätt så lång tid för mig att göra en LO, jag funderar och flyttar runt på saker rätt så många gånger innan jag är nöjd.

Det är viktigt att ha rätt känsla innan man limmar!


Det är foton från sommaren 2006 på min syster och hennes dotter. Riktigt mysiga foton tagna av min svägerska, vid vårt smultronställe uppe i Hälsingland.

Det blev lite lapptäcksteknik med hjälp av Stellas symaskin, och sen har jag broderat på några ställen (i sann Sara-stil).

3 kommentarer:

  1. Åh så skoj att du har skaffat blogg också! Me like!
    KRAM Jenny

    SvaraRadera
  2. :D Jo, jag tänkte att det började bli dags. Och jag kan hålla med om att det är riktigt kul, även fast det är vissa saker jag inte fått kläm på än...

    Förresten har du bestämt färg på garnet till filten?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så fint det blev! Och så mycket "Sara" med alla fina sy-detaljer!

    SvaraRadera